Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
Effendi Effendi
138
BLOG

... dwa lata temu.

Effendi Effendi Polityka Obserwuj notkę 0

http://cichocki.salon24.pl/363657,11-11-11-przewidziany-byl-inny-scenariusz

Władza z przebiegu warszawskiego Marszu Niepodległości jest niezadowolona. Miało być jeszcze gorzej, miał być Kaczyński, ze swoimi "pochodniami" i miały być OFIARY. Kocioł, który założyła POLICJA na Placu Konstytucji, gotowość mediów "ciągłego rażenia" TVN24, POLSAT NEWS czy TVP INFO do pokazywania do czego "prowadzi" Kaczyński na żywo. Ściągnięcie niemieckich pachołków "na przynętę " i to co wyprawiano w telewizji publicznej, łacznie z komunikatami PAP-a o zdelegalizowaniu Marszu, kiedy wiadomo, że jest na nim ok. 20- 30 tys. ludzi  świadczy jednoznacznie, że przygotowywano rozróbę na miarę delegalizacji PIS. To, że tam nie było Jarosława Kaczyńskiego  i bardzo trafiona decyzja sztabu Marszu Niepodległości o ZMIANIE marszruty to URATOWAŁO uczestników marszu przed rzeźnią.  Blokada Antify na Marszałkowskiej i nacierające siły porządkowe na tył Marszu.

Zastanówmy się coby było, gdyby na czele Marszu Niepodległości stanęła ekipa PIS-u z Jarosławem Kaczyńskim. Jak potoczyłyby się wypadki wówczas. Otóż władza właśnie taki scenariusz przewidywała i grała na DELEGALIZACJĘ PIS, teraz pozostało jej TYLKO na osłodę zmiana ustawy o zgromadzeniach i wiecach.

 

Opublikowana w: !Bez Znieczulenia!, POpolsza *23VIII1939, Prawdy niePOpularne
Do obserwowanychDo lubczasopismaRSS komentarzeZgłoś nadużycie
Komentarze do notki komentuj komentuj
  • @fajnybanqier

    znając bezwład dotyczący przygotowań do wystąpień publicznych Miłościwie Nam Panującego Pana Bul-Komorowskiego rzeczywiście może zastanawiać to wystąpienie. Nawet SLD zarzucało mu, że wchodzi w "rolę" premiera.
    EFFENDI13.11.2011 13:23
    992868
  • Effendi

    delegalizacja PiS?
    aż tak daleko moja wyobraźnia nie sięga ;-)
    ale zgodzę się, że istnieją przesłanki, aby dywagować o niecnych zamiarach władzy, czy to lokalnej, czy może nawet centralnej.

    Bo coś tu jednak się nie zgadza z tym marszem, czego nie chcą sprawdzić dziennikarze. Jeśli władza dała zielone światło organizatorom marszu, to z całą pewnością musiała być ustalona jego trasa. A skoro ta sama władza zgadza się na zablokowanie zatwierdzonej trasy przemarszu przez anty demonstrację, a następnie przez oddziały policji, to albo mamy tutaj do czynienia z indolencją władzy, czyli totalnym burdelem w ratuszu, albo z szytą grubymi nićmi prowokacją. Jakby nie było i dopóki nie ustalą tego wiarygodni dziennikarze, każdy obywatel ma prawo snuć domysły o prowokacji i doszukiwać się jej celów oraz potencjalnych autorów. To oczywiste i bezdyskusyjne.
    GIZ 3MIASTO13.11.2011 13:23
    58928497
  • Prowokacja prowadzaca do delegalizacji PiS?

    Tak bardzo prawdopodobna,ze az niemozliwa.Takie dzialania moga wywolac tylko bunt,ktory trudno byloby spacyfikowac.Tu raczej gra drobnych kroczkow,urabiajacych opinie publiczna,a nie powodujacych gwaltowne dzialanie.
    MACIEJA13.11.2011 13:25
    01809
  • @giz 3miasto

    Z tym Marszem wiele "nie gra". Znamienna jest też wypowiedź Palikmiota o "krwawym Kaczyńskim". To mogła być niezła pułapka na PIS? Duża część działań czynników oficjalnych wskazuje na dużą "ustawkę"
    EFFENDI13.11.2011 13:29
    992868
  • @macieja

    a gdyby było kilka ofiar ?
    EFFENDI13.11.2011 13:31
    992868
  • Effendi

    Chyba Pan trafił.
    Nie wiem, czy dokładnie, ale miałam swoje przemyślenia już tkwiąc w "oku cyklonu" na Rozdrożu... zobaczyłam tam z całą jaskrawością, co planowano, chociaż już wcześniej, widząc "siły i środki naszej sceny" w okolicach Placu Konstytucji, kiedy wracałam z Parku Ujazdowskiego, wiedziałam, że realizowany jest straszny scenariusz. Dlatego zdecydowałam się być na tym Marszu. Wierzyłam, że uda mi się jakoś powstrzymać prowokatorów, zapobiec "rzeźni". Nie zdawałam sobie jednak sprawy, że to będzie aż tak, i że ja nic nie znaczę w tej koszmarnej grze ustawionej przez zło. Na Rozdrożu to zrozumiałam dobitnie, widząc przed sobą kordon opancerzonych ludzi, gotowych atakować nawet bez pretekstu, na rozkaz.
    Pretekst jednak, jak się okazało, był, o czym dowiedziałam się z komunikatów policyjnych - jakiś spalony samochód, którego nie zobaczyłam.
    Coraz lepiej wiadomo, dzięki wielu relacjom z różnych miejsc, jak było....

    I coraz bardziej jestem dumna z Narodu. Z uczestników Marszu.
    Nie dali się sprowokowac, nie ulegli świadomie wywoływanej panice.

    Nie doszło do przelania krwi - myślę, że na zimno i cynicznie zaplanowanego.

    Miałam ogromnie dużo żalu do organizatorów Marszu... ale sprawy organizacji doskonale zanalizował już Dziadek Wnuka (polecam).
    Tylko jeszcze nie wiem, dlaczego takiej właśnie organizacji nie było 11.11.11...

    To mam jeszcze do przemyślenia, jak najbardziej starannego.




    NAVIGO13.11.2011 13:36
    806216
  • @navigo

    wprawdzie na odległość, ale sam namawiałem na uczestnictwo w Marszu.
    Ma Pani rację, że mądrość uczestników Marszu jest nie do przecenienia. Zważywszy, że na pewno wewnątrz Marszu było sporo prowokatorów. Spalone wozy transmisyjne, to majstersztyk PROWOKACJI.
    Pewnie żałują, że nie było ich na Placu Konstytucji, gdyż tam były kamery "przekaziorów".
    A to, co robiła TVP INFO to się w pale nie mieści. Trzy trzyminutowe sekwencje "bijatyki" nagrane na Placu Konstytucji powtarzane w różnych konfiguracjach przez kilka godzin. I ta natarczywa dziennikarka, po której trudno się było tego spodziewać. Wyjątkowa perfidia.
    EFFENDI13.11.2011 13:50
    992868
  • @Effendi

    Być może było nawet kilka scenariuszy - ten o próbie wciągnięcia JK do Marszu oraz delegalizacji PiS z pewnością był brany pod uwagę.

    Pozdrawiam
    ANDER13.11.2011 14:05
    2346431
  • @Effendi

    Byli prowokatorzy. Widziałam. Mam na nich "szósty zmysł", taki dar od Boga... (nie żartuję, naprawdę:) - ponieważ fatalnie znoszę bycie w tłumie (z indywidualizmu raczej niż z lęku), jestem wyczulona na różne postawy - patrzę chłodno dookoła, nie poddaję się zbiorowym emocjom... Kiedyś byłam na seansie jakiegoś wschodniego guru, wielbionego przez moją przyjaciółkę - tam cała sala wpadła w trans, ludziom łzy się z oczu lały... byłam, jedyna tam chyba z otwartymi oczami, w szoku, że tak to działa:)
    A na szerszą skalę - przecież widzimy siłę rażenia "Michnixa":)))
    NAVIGO13.11.2011 14:06
    806216
  • @Effendi > To, że tam nie było Jarosława Kaczyńskiego

    to dla waadzy nie ma znaczenia. W tej chwili obowiązuje przekaz medialny, ze PiS i Kaczyński popierają "kibolstwo" i dlatego są odpowiedzialny za zamieszki na Placu Konstytucji, spalenie samochodów i w ogóle "zakłócenie atmosfery Święta Narodowego". W ten mniej więcej sposob bredził jakiś socjolog czy inny politolog, nazwiska nie pomne, którego żurnalista Mariusz Pietrasik ściągnął do studia TVP Info, aby jako "eksert od nawozów i od świata" wytłumaczył gawiedzi co ma myśleć o Marszu Niepodległości. Temat lewackich bojówek ściągniętych przez Blumsztajna pominięto dyskretnym milczeniem.
    WIESŁAWA13.11.2011 14:17
    6117273
  • @wiesława

    jak widać można sobie wyobrazić co działo by się gdyby PIS tam był. Palikmiot już zaczął, że to Kaczyński tę wodę leje. Ciekawe, że nie widzi działań GW czy Policji?
    EFFENDI13.11.2011 14:24
    992868
  • @ander

    na pewno czuli się rozczarowani, że nie było PIS-owskich pochodni na czele. Pewnie wówczas NIKT by nie zmieniał marszruty i byłaby JATKA na Marszałkowskiej.
    EFFENDI13.11.2011 14:25
    992868
  • @navigo

    wiesz, kiedyś znajoma opowiadała, że podobnie czuła się na "mityngu Sky-Line, czy innej piramidki złodziejskiej. Coś w tym jest, że niektórzy "czują pismo nosem", i to nie "po fakcie".

    Co do "przygotowania artyleryjskiego" zorganizowanego przez GazWyb do Marszu to rzecz jest oczywista. Ci niemieccy bandyci, to swoiste KURIOZUM.
    EFFENDI13.11.2011 14:30
    992868
  • @navigo

    oto prowokator:
    http://www.youtube.com/watch?v=tWCXBoodFTk&feature=player_embedded
    EFFENDI13.11.2011 20:41
    992868
  • @Effendi - też to znajduję jako ustawka

    I ta natarczywa dziennikarka, po której trudno się było tego spodziewać.

    Też widziałem i zwróciłem na to uwagę - to PO-TW-orne i niesamowicie prowokujące. Pytała też "co musi się stać, by zdelegalizować".

    Największy szok przeżyłem w momencie jak połączyła się telefonicznie z Zawiszą idącym w Marszu, a ten oświadczył, że Marsz idzie spokojnie. "Niezależna dziennikarka" wydawała się być też zszokowana. Cały czas serwowano info o "zadymach" - a tu nagle się okazało, że Marsz jednak idzie. Nie śledziłem dokładnie i nie wiedziałem co się dzieje, zresztą chyba była blokada informacyjna. Dotarło do mnie, że są zamieszki, zadyma na pl. Konstytucji i zdelegalizowano Marsz.
    PIOTR STRÓŻ13.11.2011 21:36
    84010642
  • @Piotr Stróż

    TVP INFO, to u mnie jedyna on-line, która pozostała. Polsat News nie leżał mi nigdy a TVN24 od początku była jaka była.
    Jednak chyba trzeba zareagować, bo ta panienka przeszła wszystko co do tej pory widziałem. Jednak można się tak bardzo zeszmacić na żywo i bezrefleksyjnie.
    EFFENDI14.11.2011 00:27
    992868

 

Effendi
O mnie Effendi

Za Wandeę !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka