Effendi Effendi
246
BLOG

Nam się TO należy, bo My są POLAKAMI

Effendi Effendi Polityka Obserwuj notkę 6

Słuchajcie,

to na prawdę jest PORUTA. W dniu NASZEGO ŚWIĘTA mamy się TŁUMACZYĆ tym, którzy idą OBOK.

 To na prawdę ICH problem, że są OBOK.  My jesteśmy u SIEBIE, czy ktoś mówi INACZEJ? 

To NIE JA MAM PRZEPRASZAĆ, że JEST  11 LISTOPADA , czyli Święto NIEPODLEGŁOŚCI POLSKI.

Mnie, POLAKOWI, to się NALEŻY, i jeżeli, ktoś ma wyrzuty z tego powodu to JEGO problem.

JESTEM u SIEBIE i MAM PRAWO do MANIFESTOWANIA  TEGO.

Proszę Pana Blumsteina , by pozwolił MI JEDNAK, NA PRAWO WYRAŻENIA SIEBIE WE WŁASNYM KRAJU.

Jak ON ma PROBLEMY z ORIENTACJĄ, to TU JEST POLSKA.

JA PROSZĘ  O TO, BYM MIAŁ PRAWO TU BYĆ POLAKIEM . NIC WIĘCEJ.
 

JAK     N  I  E    , to   SAM SOBIE WEZMĘ. NAWET wbrew niemieckim i rosyjskim lewakom.

A M E N .

Effendi
O mnie Effendi

Za Wandeę !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka